Vnitřní svět

 



Poslední dny byli pro mě velice emočně náročné nejen celým stěhováním, ale ze zdravotních důvodů, kdy jsem čekala na výsledky, zda dopadnou dobře. To více než týdenní čekání pro mě bylo jako by se zastavil svět - vnější svět sice fungoval dál, ale můj vnitřní svět byl bez energie. Na nic jsem se netěšila, jen jsem čekala. Čekala, co bude dál. Proto jsem ani během minulého týdne nebyla schopná přinést nový článek. I když má den 24 hodin, tak pro mě trval tisíce hodin. Ne nadarmo se říká, že zdraví je nejdůležitější a tak to vnímáme všichni. Vědomí, že by mohlo být něco špatně, je nepřestavitelné. Mozek nás nenechá přemýšlet nad ničím jiným. 


Takovéto pocity mohou přicházet i v jiných případech. Jsou chvíle, kdy se nám zastaví celý vnitřní svět a vše okolo nás samo dál funguje ale bez nás. Uzavřeme se do své ulity, ať jsme introverti nebo extroverti. Jsou to chvíle plné emocí, energie, že se před tím nemůžeme nikam schovat. Musíme se s tím poprat každý po svém. Jsou to chvíle, kdy člověk musí pomoct jen on sám sobě, toto nikdo jiný neudělá. Otevřete svoje srdce a nechte vše pozitivní a krásné ať přijde k vám a to špatné umlčí. 

Vím, že jsem v jiném článku psala, že je dobré si říci o pomoc druhým. Ale v některých případech nám nikdo další než my sami nepomůže. Toto je jen na nás. Je potřeba někdy vědět, že zrovna v tu chvíli tady musíme být jen sami pro sebe. I fyzické tělo se umí samo uzdravit. Proto přece musí existovat možnost umět i sami sebe uzdravit uvnitř. 

Často se říká, že když je člověk ve stresu, tak potom i fyzické zdraví se zhoršuje. Tak co to nezkusit opačně. 


Sama jen vím, že když jsou hrozně těžké chvíle, tak někdy nikdo jiný než já sama mi nepomůže, i když vím, že mám okolo skvělé lidi, o které se mohu opřít a jsou tu vždy pro mě a připraveni mi pomoci. 


V dokumentu Tajemství, jsem se hlavně naučila, že v myšlenkách je obrovská síla. A myšlenky mohu poslat i sama k sobě ať mi pomohou v daných chvílích, kdy už ostatní nemohou pomoci. Je to vše o myšlení a nastavení v naší mysli.


 Potřebujete v určitých chvílích také jen sami sebe a svoje myšlenky a svůj vnitřní svět?


Nevím, možná je pro někoho tento článek moc EZO, ale jsou to jen moje myšlenky z mého minulého týdne a s odstupem času napsané.


Krásný den plný myšlenek, které vás naplní vším pozitivním. Já už vyhlížím příští týden, první dny v mé nové práci. 


Komentáře

Nejoblíbenější články

Myšlenky

Když jsi introvert.....