Kousek z Luck-y



Ahoj všichni,
jmenuji se Lucka Novotná. Ano, je to jedno z nejčastějších jmen v České Republice. Mysleli byste si, že jsem obyčejná holka, která žije ve velkém městě. Ale nejsem, jsem jedinečná, stejně jako každý z vás.
Založila jsem si tento blog zejména z důvodu, že chci ostatním předat kousek štěstí a zároveň kousek ze sebe sama (proto stránky a bit of Luck(y).



Jsem člověk, kterého baví ostatním kolem sebe předávat pozitivní myšlení. Věřím, že vždy může být lépe a vidím v ostatních zejména to dobré a věřím, že i ostatní mi to dobré, které jim předám, jednou vrátí.
Moje stránky tvoří zejména myšlenky, které mi v danou chvíli přelétnout hlavou a které chci sdílet ostatním. A předat Vám a bit of luck (kousek štěstí). A zároveň zde najdete kousek toho, co mám ráda a co jsem v poslední době prožila.



Věřím, že vás moje stránky alespoň v něčem inspirují a budete si život užívat a vnímat jej pozitivně. 

Protože život stojí za to žít, každou vteřinu. 

I přesto, že někdy přijdou dny, kdy si to nemyslíme. Já vždy, když jsem smutná, se snažím uvědomit jednu věc. A to, že tento život je plný radostí. Vždyť můžeme jít ven do přírody, kdybychom chtěli být sami nebo do města, abychom se sami necítili. Můžeme cestovat, poznávat nová místa, lidi a jiné věci, co nás těší.



Jestli hledáte kousek z toho, co vám mohu předat, tak budu ráda, když zůstanete a budete se těšit na moje články.






S přáním plného štěstí
Lucka

Komentáře

Nejoblíbenější články

Myšlenky

Když jsi introvert.....