Pocit (ne)osamělosti

@Kobylí vrch

Jednou za čas přijdou složité dny, které se snažíme zvládat sami. Není to potřeba, věřte mi, nemusíte být na vše sami. Vždy se najde alespoň jeden člověk, který tu je. Je tu pro vás.
A víte proč je tu pro vás, protože jste určitě alespoň jednou tu byli pro něj i vy. Ikdyž si to někdy neuvědomíte a ten druhý vám to neřekne, tak je to pravda. A TAK SE NEBOJTE VZÍT SI OD NĚJ KOUSEK POMOCI ZPĚT. On se nebude zlobit, naopak. Někdy pomoc tomu druhému nám dá víc než si sami myslíme.

Proto tento blog dělám i já. Jsem empatická a ráda pomáhám ostatním. Jednou mi někdo řekl, že mě více naplňuje to, že můžu dávat než přijímat. A měl pravdu. Vždy jsem tu byla pro ostatní, ale víte co, naplňuje mě to. Naplňuje mě to štěstím. Mám vždycky pocit, že když oni jsou šťastní, tak jsem šťastná i já. A pokud bych zrovna v té chvíli nebyla šťastná, tak by to nakonec přišlo. Dříve nebo později. Je to jako BUMERANG, který se Vám vrátí. Stejnou silou. Přiletí zpět v době, když ji budeme potřebovat.

Jestli si něčím procházíte, podívejte se kolem sebe. Nemusíte chodit daleko. Je tam někdo, kdo tu pro vás je a čeká na den, kdy vám bude moci pomoct.

JSME TU JEDEN PRO DRUHÉHO. Člověk je sociální tvor, který bez druhého nebude. Nikdy nejste opravdu sami. Nebojte se rozhlédnout a nechat si pomoct.

Kdo je první osoba, na kterou si vzpomenete, když někoho potřebujete? Je to rodina, partner/ka, kamarád/ka? Nebo jste raději opravdu sami?

Komentáře

Nejoblíbenější články

Myšlenky

Když jsi introvert.....