Velké změny


@Pálava


Některé z nás tyto dvě slova děsí a snažíme se jim vyhnout, ale tyto dvě slova zároveň mohou znamenat Velké štěstí. Někdy přijdou nenadále a někdy se na ně připravujeme několik let. Ale vždy nakonec k nim dojde tak rychle, že se otočíme a jsou dávno za námi a ten strach byl neoprávněný. Tato změna je to nejlepší co se mohlo stát. Změnit jednu nebo více věcí kolem sebe je také důležitý krok pro nás všechny. Je občas potřeba se posunout dál. Změny bolí a nejen, že si berou hodně z každého z nás, ale mnohem více nám dají.

Nebojte se proto velkých změn ve svém životě a věřte, že Vám přinesou to, co si přejete.

Nenadálé situace a změny u mě přišli z ničeho nic. Sama jsem se dlouho potácela ve své cestičce ke změně, ale tím, že mě nic nenutilo tu změnu provést hned, tak mi to vše trvalo dlouho. Zejména v mé vlastní hlavě. Ale najednou přišlo všechno samo. Nejprve jak to bývá vše se mi hroutilo, ale nakonec stačila jedna pomocná ruka a hned jsem se na vše dívala jinak a ta změna přišla. Sice byla jiná než jsem očekávala, ale taky skvělá.

Pojďme si tedy ty velké změny užít a nečekat na ně a už vůbec neprodlužovat čas k této změně, protože vám pak propluje mezi prsty. Nenechte se nikým a ničím a hlavně sami sebou odradit od změn. Jsou velice důležité pro náš další rozvoj.

Prošli jste si v nedávné době velkou změnou nebo se sami chystáte na velkou změnu? Jste ve vaší hlavě na tuto změnu připraveni? Byli jste připraveni? Dá se na to vůbec připravit?

Komentáře

Nejoblíbenější články

Myšlenky

Když jsi introvert.....