Léto




Mikulov - Svatý kopeček
Tak už pro mě začalo definitivně léto. A to jsem s kamarádkou minulý týden říkala, že na koupání je ještě moc brzo (když nás jiná kamarádka zvala na koupák). Ach jak jsme se mýlily.....Uplyne jeden týden a je tu opravdu pořádné léto, kdy jediné, co jde venku dělat, je ležet u vody, číst si knížku a koupat se.

Tento víkend pro mě a věřím, že i pro hodně z vás, je jen začátek léta. Kolik nás toho ještě čeká, kolik toho stihneme. Výlety, dovolené, rodina, kamarádi, dobrý drink, hudba, voda a další věci, co léto přináší. To vše si pojďme užít, než ty krásný dva měsíce utečou jako voda.....

Můj víkend se přesně nesl v tomto duchu. Už ráno jsem se vydala na výlet s naší Julčou do Mikulova na výšlap a na setkání s rodinou. Nakonec jsem stihla i koupák a kamarády. Asi se budu opakovat, ale fakt mám poslední dobou štěstí na „náhody“. Po cestě autobusem domů do Brna jsem potkala kamarádky, se kterými jsem se mohla domluvit na koupáku ve chvíli, kdy nám všem chvilku předtím přišla zpráva, jestli se nechceme přidat na koupák. To prostě se nedá naplánovat, to se samo naplánuje za nás. Jen stačí říct na to co přijde „ANO“ a užít si to. Pak přijde ten pocit štěstí, pohody a úsměv na tváři.

Léto je moje nejoblíbenější roční období, na které se těším celý rok. Jsem letní tvor, který miluje léto.

Léto je podle mě plné energie. To sluníčko, co svítí od chvíle co, se probudíme až pozdě do večera. Zdá se mi potom, že jsou dny mnohem a mnohem delší. Že toho člověk hrozně moc stihne. Nejen, že má energii udělat snad vše co chce, ale zároveň má na to jednou tolik času, ikdyž den má pořád jen 24 hodin. Opravdu má jen 24 hodin?



A co jste tento víkend stihli všechno vy? Už jste se byli koupat? Taky jste minulý týden měli ještě jaro – daleko od koupání – nebo jste už v módu léta delší dobu než já?


S přáním štěstí a KRÁSNÉHO LÉTA



Naše Julča :)


Komentáře

Nejoblíbenější články

Myšlenky

Když jsi introvert.....