Štěstí



Tohle krátké slovíčko znamená hrozně moc. Má v sobě tolik síly, že se člověk až diví. Jen vyslovení tohoto slovíčka mi vykouzlí úsměv na tváři, takovou má na mě moc a věřím, že i na vás.

Před pár dny jsem našla na zemi čtyřlístek a to jsem se jen letmo podívala a hned jsem myslela na štěstí, které by mi mělo přinést. Ale jaké štěstí, to už se nikde nepíše. Co tedy mám čekat. Je to o tom si něco přát a nakonec mít takové štěstí, že to získám. Nebo snad je to být s rodinou, přáteli a cítit se šťastná s těmi, co mám ráda?

Myslím si, že je hlavní, když to můj vlastní čas obohatí krásnými vzpomínkami, které mi zůstanou v srdci a budou mi přinášet pocit štěstí, jen si na ně vzpomenu. Někde jsem četla o tom jak je možné zahnat nervozitu tím, že se trénuje spouštěč, který vám spustí šťastné chvíle, které jste si uchovali a přináší vám pocit štěstí. Opravdu má moc, jen vědět jak s ním pracovat.

Jak se často říká, štěstí se nedá koupit a je pomíjivé a může vydržet jen malou chvíli. Tak bychom si ho měli užít, když přijde. Ale poznáme, že je to zrovna ta daná chvíle? Nebojte, určitě ano.

Štěstí je tou hnací sílou, která je potřeba ve dnech, kdy se necítíte nejlíp, třeba ve zmíněné nervozitě. Potlačí ty negativní emoce, co se snaží vyplout navenek.

Myslete na štěstí, které vám může vše, co máte v plánu udělat, přinést. Štěstí není o tom, že vyhrajete sportku a budete milionář. To na jednu stranu štěstí je, ale budete si ho vážit? Štěstí jsou malé kousky z nás a z ostatních okolo nás. To nám přináší pravé štěstí. To co se týká přímo našich srdcí. Štěstí se opravdu nedá koupit. Dá se na něj počkat a až přijde, tak si ho užít.

A jak nahlížíte na štěstí vy? Co pro vás štěstí znamená? Dá se na něj opravdu jen čekat nebo se dá jít štěstí naproti?

Komentáře

Nejoblíbenější články

Myšlenky

Když jsi introvert.....