Jak nás léto inspiruje?


Poslední dny mám hlavu plnou myšlenek, které mě vedou cestou, kde bych se měla inspirovat a snažit se vytvořit něco, co bude inspirovat i ostatní. Kurzů a inspirací je hodně a já se nějak nemohu rozhodnout. Najít si tu pomyslnou cestu, kterou bych se chtěla věnovat, je těžší než jsem myslela. Věřte, že slovo kreativní bylo pro mě vzdálené na míle daleko, že jsem ho skoro ani neviděla.

Ale teď je zkrátka období, co mě touto cestou vede. Tak proč neposlechnout hlas srdce a nejít za tím, co mě v tuto chvíli baví a co mě naplňuje. Kdybych na tu cestu nenastoupila, tak by se ta šance, která se mi teď naskýtá, třeba už nikdy nevrátila. Nevím, zda je to dobře nebo špatně, ale zkoušet něco nového a posouvat sám sebe je to nejlepší, co můžeme sami pro sebe udělat.


Tak jestli Vás teď taky tato doba, léta, sluníčka, energie, posílá směrem inspirace a kreativity, tak ji vyzkoušejte. Minimálně zážitky a nové lidi, které poznáte, budou důležité pro vaši další cestu životem.

Také se teď někdo potýkáte se stejnou otázkou a víte, že nejste moc kreativní? Víte jistě, že nejste kreativní? Jestli jste to ještě nikdy nezkusili, tak je teď ten pravý čas.


Věřím, že během několika týdnů Vás zde budu moci  inspirovat tím, jaký kurz jsem pro sebe vybrala a co možná potom inspiruje i vás.

Inspirace je perfektní v tom, že si budete moci uvědomit, že zrovna i to, nad čím jste nepřemýšleli, by vám přineslo radost do vašich dalších dní, měsíců, let. Bude to něco, co obohatí váš život. A to je na tom to krásný.



Jestli máte naopak nějakou inspiraci vy pro mě, tak budu ráda za vaše tipy.



S přáním štěstí a plné inspirace

Lucka


Komentáře

Nejoblíbenější články

Myšlenky

Když jsi introvert.....