Když se v létě cítíme jako na podzim...



Vím, že už je léto skoro za námi, ale letos bylo, troufám si říct, pro nás všechny úplně jiné a cítili jsme se jinak. Často jsem slyšela z více stran, že jste cítili a stále cítíte, že jediné, co vám stačí, je rodina. Že nepotřebujete být každý den venku a bavit se s přáteli a známými. Že stačí, když zůstanete doma. Doma sami nebo s rodinou. I já osobně to tak teď mám a měla jsem celé léto. Raději zůstanu doma a třeba si čtu knížku a shlédnu film nebo navštívím svoji sestru a mamku. Nějak jsem v létě nevyhledávala akce, párty nebo posezení s přáteli jako ostatní léta. A to je vše, co mi stačí, ani nemusím nikam chodit.


A tohle se odehrává v době, kdy je léto. Vždyť takovouto náladu máme, když je podzim nebo zima a pochmurné počasí. Tak to asi vypadá, že ten podzim budeme mít letos skoro celý rok.


Určitě to bude tou koronou (covid19), která přišla neohlášeně a nechala nás všechny na určitou dobu doma. Tak stále platí, že všechno špatný je k něčemu dobrý. Spousta z nás si totiž uvědomila, že to, co potřebujeme, už máme a nepotřebujeme k tomu nikoho jiného než sebe sama a rodinu. Ty, co tu vždy pro nás budou a na nic si nehrají. Najednou není čas a chuť se cítit nekomfortně. Neříkám, že by nás tomu kamarádi vystavovali, to vůbec ne. Ty nám přináší také hrozně moc. Ale asi je potřeba někdy se zaměřit jen sami na sebe a vlastní domov.


Není najedou chuť „být venku“. A to není přece špatně. Naopak si to někdy tělo žádá. Nestavme se proto do pozice, která nás nutí dělat něco víc, než sami chceme.


Hlavně bych vás chtěla navést k tomu, abyste „to venku“ nechali až přijde ten správný čas. Užijme si tu dobu, kdy s tou rodinou chceme být. A když už musíme někam ven, tak zajít do přírody a být třeba jen sami se sebou a užít si to. Dobít energii, "baterky". 

To je to, co nám normálně ty naše podzimní nálady zpříjemní. Tak proč to někdy nezkusit v létě. Zastavit se a jen pobýt.


Máte taky poslední dobou chuť se doma zababušit do deky a jen tak si povídat se sourozenci nebo rodiči? Být prostě doma?


Komentáře

  1. Ahoj,

    tímto článkem mi mluvíš z duše :-) tohle léto mám nejradši pocit domova a pohodlí. Občas si někam zajít (na koncert, nebo sednout na drink) také není od věci, ale i přesto se potom cítím velmi komfortně když dorazím domů a jsem v pohodě. Ne nadarmo se říká že je všude dobře, ale doma (a s rodinou) nejlíp. :-)

    Přeji krásný den,
    Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri to přísloví jsi trefila a je opravdu pravdivé a podle mě i jedno z nejhezčích přísloví, co máme :)

      Vymazat

Okomentovat

Nejoblíbenější články

Myšlenky

Když jsi introvert.....