Kurz moderní kaligrafie

 



Jak jsem slíbila a psala v jednom článku, který jsem nedávno uveřejnila. V článku, kde ke mě kvůli létu přišla sprcha kreativity a inspirace a že bych ji ráda využila naplno, dokud ji mám. Vám nyní posílám update a trochu vás přišla taky inspirovat a nalákat na další možnost, kde uniknete realitě a budete moct i nekreativci vytvořit něco elegantního,krásného a kreativního.



V ten samý den, co jsem psala zmiňovaný článek, jsem hledala a googlila na internetu, jaké kurzy (uskutečněné co nejdříve- aby mi nedošla kreativní nálada) najdu v Brně. Hledala jsem dlouho, protože tady v Brně není tolik kurzů. Kdybych hledala kurz, který by byl v Praze, tak bych neměla nouzi. Tam je tolik úžasných kurzů, na které bych se taky hned objednala, ale je to trochu z ruky. A většina kurzů, je tam v týdnu.



A tak jsem hledala a hledala až jsem si vzpoměla na to, že jsem na některém blogu četla o kurzu Krasopísma – aneb moderní kaligrafie „brushletteringu“. Ten mě tenkrát hrozně moc nadchl. A tak uplynulo jen pár minut a já si objednala kurz Moderní kaligrafie pro začátečníky.



Našla jsem stránku Terezy Floriánové https://psanijehrani.cz/ (nejde prosím o žádnou reklamu ani spolupráci jen o tip, který jsem sama vyzkoušela), kde je také nejen blog plný inspirace a tipy nejen pro pokročilé a různé dokumenty ke stažení, ale také zde nabízí své kurzy a Kurz moderní kaligrafie pro začátečníky a hlavně v Brně měl být během měsíce. A tak jsem neváhala a měla jej koupený během pár minut.



Po měsíci čekání jsem se dočkala a včerajsem tento kurz absolvovala. Kurz trval celkem 4 hodiny a naučili jsme se nejen techniku, teorii o brushpenech, jaký papír použít, ale hlavně praxi a tipy a triky, jak na to. Kurz byl plný energie ze strany lektorky i vše ho a všech okolo.



Zjistila jsem, že i já jsem trochu kreativní a tato jednoduchá kreativita je fakt něco pro mě. Sice ano, ještě to není perfektní, ale díky praxi to brzy půjde samo. Opravdu to může dělat každý a není na tom nic těžkého.



A obrovské plus pro vás bude určitě možnost se ve chvílích, kdy se potřebujete zavřít sami do sebe, si při krasopísma jednoduše dobít baterky a zregenerovat se. Být chvíli sami se sebou a tvořit něco pěkného zároveň.



Tak neváhejte a zkuste tuto formu terapie sami pro sebe. Nechte se inspirovat a být kreativní jednoduše.



Je skvělý mít možnost se něco nového naučit, už teď vyhlížím další kurz....jaký, to se také brzy dozvíte. Určitě vám o něm také brzy budu moci říci.



Už jste byli na kurzu moderní kaligrafie? Zaujalo vás to? Je nějaký kurz, který byste mi doporučili pro nekreativního člověka?







Komentáře

Nejoblíbenější články

Myšlenky

Když jsi introvert.....