Jakou první otázku dostanete, když řeknete, že jste introvert?



Občas dostávám otázku, jak to mám jako introvert s cizími lidmi. To je jedna z prvních otázek, co lidi napadne, když o sobě řeknu, že jsem introvert.


Proto se někdy ptám i sama sebe. Proč je to vůbec něco, na co se mě někdo musí ptát? Proč je pro tento svět důležitost kladena na umění být obklopen cizími lidmi a umět s nimi jednoduše komunikovat?

Podle mě je, ale důležitější otázka.... Jak s nimi komunikovat. Umění komunikovat s lidmi je důležité. Ne umění být jimi obklopen. 


Jak s nimi tedy komunikujeme? Dáváme jim vědomí, že mají možnost nám opravdu důvěřovat. Hlavně se o ostatní zajímáme jako o lidi a umíme se s nimi bavit zejména i o nich. A také samozřejmě jim umíme naslouchat. To je to, co nás introverty dělá důležitými. Možná není jednoduché být mezi cizími lidmi, ale pokud vám ti cizí lidé dají šanci, tak rozhodně s vámi budou chtít zůstat a budou chtít být okolo vás. 


Když tedy občas dáme šanci cizím lidem, aby nás obklopovali, budou to oni, kdo nás nebudou chtít nechat odejít. Jsme totiž naplněni skvělými vlastnostmi, které jsou neskutečně důležité v tomto světě.


Proč se tedy někdy stydíme za to, že jako introverti nemáme rádi plno neznámých lidí okolo nás? Buďte těmi, co se za to nestydí a buďte hrdí na to, že jste jací jste a že máte i svoji hlavu a víte, že není potřeba být pořád obklopen cizími lidmi. Vyberte si tyto lidi, protože až vás poznají, tak vám zůstanou na velice dlouhou dobu, jelikož zjistí, co vše jim můžete dát, tím, že s nimi strávíte svůj čas.


Buďme hrdí, že jsme introverti v tomto světě extrovertů a nemáme vždy potřebu být obklopeni cizími lidmi.


Také se vás jako introverta lidé občas ptají, jestli máte rádi být mezi cizími lidmi? Jak se k těmto otázkám stavíte? Držíte si odstup od cizích lidí?


Komentáře

  1. Já většinou dostanu otázku "Vážně? Nemyslím si." Protože každý si myslí, že když je někdo introvert, tak se nebaví nikdy a s nikým. Já se rád bavím, jen si vybírám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :)
      Souhlasím, taky jsem se s tím setkala.
      Není důležité s kolika lidmi se bavíme, ale proč.

      Vymazat
  2. Ono asi dost lidí o mně neví, že jsem introvert, nebo jak moc velký. A tak spíš často slýchám otázku, jestli se necítím sama nebo jestli se zavřená doma nenudím. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář s tvojí zkušeností.
      Být sám (doma) není špatné naopak ti to dá někdy víc. A oni neví o co přichází, pokud neumí být chvíli sami se sebou :)

      Vymazat
  3. Člověk se nesmí stydět za to, jaký je. Každý člověk je úžasný a důležitý. :) A pokud má někdo potřebu se ptát "Jak to máš s cizími lidmi", pak je to špatně.

    "Podle mě je, ale důležitější otázka.... Jak s nimi komunikovat. Umění komunikovat s lidmi je důležité. Ne umění být jimi obklopen." - a tady jsi uhodila hřebíček na hlavičku. ;) Přesně tak.

    Listy snů I Listy pohybu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásně jsi to vystihla, být důležití sami pro sebe a být na sebe hrdí :)

      Vymazat

Okomentovat

Nejoblíbenější články

Myšlenky

Když jsi introvert.....