Připomínejte si své zážitky

Občas zapomínám na to, že jsou stále lidé, kteří se mají hůř než já a nemají stejné možnosti jako já. 

Pro mě je např. jedno z věcí, na které jsem hrdá a ráda na ně vzpomínám, je moje cestování. Často si říkám, kolik jsem toho ještě neviděla a co chci ještě všechno poznat. A potom najednou potkám člověka, který nikdy nebyl u moře. Pak v tu chvíli si uvědomím, že jsou lidé, kteří nemají štěstí jako já. A že to není jen o cestování. Je toho mnohem více v životě. Každý bychom si měli připomínat krásné zážitky z našich životů, jelikož ne pro všechny jsou reálné. A nemusí to být ani o tom, že by oni tyto zážitky nechtěli, ale že je nemohou mít. 

Je úžasný, když má člověk ambice a cíle, tak je to správně a tak by to podle mě mělo být. Pokud je někdo nemá, tak je ochuzen o to, co může v životě zažít a dokázat. Ty nás táhnou dál k našim přáním. 

Občas si připomeňte, co v životě máte a co jiní lidé mít nemohou. Buďte ale zároveň těmi, kdo i ostatním tyto vaše vzpomínky přejí. Zkuste být někdy nápomocní, pokud je to jen trochu možné. Každý si zasloužíme to nejkrásnější v životě. A někdy být tu pro ostatní a vidět jejich radost, dokáže být více než samotné věci, co máme. 

Víte, někdy je lehké na to zapomenout, ale těžší na to myslet a pomoci ostatním. Když lidem nevědomě připomeneme, že nedokázali to, co my, tak je to může motivovat, ale některým to zároveň může ublížit, když třeba ví, že to nikdy nebudou moci zažít. 

Někdy je potřeba jen poděkovat a nezapomenout, že máme možnost zažít vše, co si přejeme. A pokud máte tu možnost, určitě ji využijte, protože je tu pro vás. Přijměte ji. 

Jaké zážitky z vašeho života jsou pro vás nejdůležitější a přáli byste je i pro ostatní?

Komentáře

  1. Souhlasím, že zážitky a radosti se musí připomínat. Proto tak ráda fotím - dobrá jídla, hezké úsměvy, zajímavá i všední místa. Vždycky mi na Google Fotkách vyskakují highlighty z předchozích let a jsou to moc krásné vzpomínky. Nejvíc patrný je zub času vidět na tom, jak rychle roste moje malá ségra. Narodila se v roce 2012 a každým rokem vypadá úplně jinak. Teď už je z ní osmiletá školačka. ^^

    Měj se krásně! :-) Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotografie mají neskutečnou energii, kolik vzpomínek a zážitků nám umí vyvolat. Nikdy na ně pak nemůžeme zapomenout.

      U dětí je to opravdu neuvěřitelný, také to vidím na synovcích.

      Krásný den i tobě :)

      Vymazat
  2. Je to tak. :) Zážitky nám dávají mnoho sil a energie. Máme z čeho čerpat a máme na co vzpomínat a to je, převážně v těžkých časech, to nejdůležitější!

    Listy snů I Listy pohybu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, sílu a energii je potřeba čerpat teď čím dál víc.

      A je skvělý, že máme možnost si ji uchovat a čerpat z ní třeba i celý život.

      Vymazat

Okomentovat

Nejoblíbenější články

Myšlenky

Když jsi introvert.....