Nový rok, nový domov - velká rozhodnutí přichází již dnes




Právě nyní sedím ve vlaku, na cestě za novým domovem, novým městem, mou rodinou, ale bez přátel, práce a vším, co jsem si za posledních několik let vybudovala v Brně. Sedím ve vlaku a přemýšlím o svém životě. Proč jsem se ale na tu cestu nevydala již dříve? Co mě brzdilo a proč? Rozhodla jsem se překročit překážku sama před sebou a svými vymyšlenými překážkami. 


Tento článek je pro ty, kteří stojí před nějakým těžkým rozhodnutím. Nebojte se, změna je život a to dobré, co s vámi má zůstat, zůstane.


Někdy stojíme před rozhodnutím, vydat se na cestu, kterou chceme v danou chvíli jít a zažít. Je to někdy opravdu těžké, vždyť nikdy nevíme, co nás na té cestě potká. Často se říká, že cesta je cíl a je to to nejdůležitější, co ve svém životě můžeme prožít. S tímto tvrzením souhlasím, ale věřím, že každý se bojí nástrah, které na té dané cestě může být. 


Třeba já, než se na danou cestu vydám, si ještě v hlavě vytvořím milión hypotéz, jaké překážky, mě můžou potkat. A pak mi to kolikrát znemožní se na tu moji cestu vydat. Občas je tedy nejlepší o těch překážkách nepřemýšlet a prostě se na tu cestu vydat. Vždyť milion překážek může přijít i na cestě, kde jsme nyní. Nikdo nám nemůže garantovat, že nepřijdou teď ani potom. 


Třeba ta nová cesta, o které přemýšlíte, vám může dát šanci, se dostat k další cestě, ke které byste se bez této nové cesty nikdy nedostali. 


Zkuste tedy někdy nepřemýšlet a prostě to zkusit. Nebo se naopak zaměřit pouze na výhody, které nám přinese. Ty jsou to, proč se nakonec na danou cestu vydáme. I ti co dělají seznam plusů a mínusů, tak se většinou přikloní k tomu, kde je více plusů.Více toho, co nám ta dané věc do života přinese. 


A kdyby přece jen na té nové cestě přišla překážka, nebojte se si říci o pomoc, kdybyste ji sami nemohli zvládnout. Také je většinou možnost ji obejít a nebo se vrátit zpět (pokud to lze). 


Máte taky někdy pocit, že vydat se na novou cestu je moc obtížné a přemýšlíte jen nad překážkami, které přinese?

Komentáře

  1. Moc děkuji za tento článek.. úplně mi padl do noty. Spolu s odchodem starého roku a příchodem nového člověk samozřejmě přemýšlí nad změnami, nad tím, jak udělat svůj život lepšía tak... ale ta odvaha, to je něco, co mnohdy chybí.
    Já se snažím být optimista a vidět všechno z té lepší stránky. A věřit, že všechno zvládnu. :)

    Přeji ti krásný vstup do nového roku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mít pozitivní přístup je podle mě to nejlepší a nejdůležitější, to ti přitáhne ty skvělé věci. ✨

      Moc ti taky přeji krásný vstup do Nového roku a ať je takový, jaký si přeješ :)

      Vymazat

Okomentovat

Nejoblíbenější články

Myšlenky

Když jsi introvert.....