Sluníčko and spring feelings




Já vím, ještě není jaro, ale co takhle si ho přivolat!!


Jaro má lék na tu pochmurnou náladu, která je v zimě skoro samozřejmostí. Zima, chlad, žádné sluníčko a tím se ztrácí energie a chtíč cokoliv dělat. Nevím jak vy, ale já v zimě dělám jen to, co je nutnost a ve svém volném čase spíše jen odpočívám a nic se mi nechce.  Ale s příchodem sluníčka je najednou můj den plný energie až nevím, co dělat dříve. Věřím, že to takto má i většina z vás. 


Tento týden nás čeká pár slunečných dní, tak si je užijte naplno a třeba po práci zajděte na krátkou procházku. Dny se prodlužují každým dnem a tak většina z nás odchází už domů z práce za světla. A můžu říct za sebe, že jsou to důležité minuty. Vím není to jako v létě světlo do 22 hodin nebo déle, ale každým dnem vidím tyto důležité minuty, kdy je o kousek více světla.


Často si říkám, že moje hlava, moje myšlenky, moje postoje jsou jediné, co ovlivňuje moje pocity a energii. Ale vždy takto s příchodem jara si uvědomím, kolik toho ovlivňuje příroda - když se probouzí, a nebo slunce, které je na obloze čím dál častěji. Ne vždycky stačí přemluvit sebe, svoji hlavu, abychom něco udělali. Někdy se tak tím nutíme. Ale pak přijde čas jara a léta a člověk se nemusí k ničemu nutit, najednou je energie na rozdávání. A není to o mém rozhodnutí, ale protože to tak prostě je, že nám to přinesla sama příroda.


Pojďme si všichni tyto pocity energie užít, prostě je tu pro nás, vždycky byla a vždycky bude. Ať ji chceme nebo nechceme. Ať ji očekáváme nebo ne. Ať jsme na ni připraveni nebo ne. Je tu pro nás, jen si ji vzít.


A jaké pocity vám přináší spring feelings a trocha sluníčka navíc? Taky se poslední dny nemusíme nutit k čemukoliv, co si přejete udělat? Jste mezi těmi, komu zima dodává plno energie nebo naopak čekáte na jaro jako já?


Komentáře

Nejoblíbenější články

Myšlenky

Když jsi introvert.....