Pozitivní myšlenky přinášející hojnost




Poslední dny jsem měla chvilku čas a chuť na puštění několika mých oblíbených podcastů.  Je neskutečné, jak mi ty podcasty dokáží dodat přesně to, co právě v tu danou chvíli potřebuji. Jsou chvíle, kdy potřebuje člověk něco slyšet a prostě to pak samo přijde. A já na to tajemství přitažlivosti prostě věřím, vždycky přijdou právě tyto chvilky, kdy si to zase potvrdím. 


Ty poslechnuté podcasty mi zase dodali o kousek více energie, lepší pohled na mé problémy a pár kroků k sobě sama a otevření témat, které člověk potřebuje i sám v sobě utřídit.


Nejvíce mě zaujal podcast o hojnosti a možnost se v sobě otevřít více penězům. Přišlo mi skvělé vědět, že by si měl člověk sám v sobě nejpve urovnat vztah k penězům. Jelikož většina z nás má zažité myšlenky a vztahy k penězům, které pokud si neuvědomíme, tak s nimi ani nic neuděláme a poté k nám ty penízky nemohou téct. Sama jsem si uvědomila, že opravdu i ty negativní vztahy k penězům mám - myšlenky, že nemám dostatek peněz na to, co chci, že si to nemohu dovolit aj. Nemyslet ohledně peněz pouze negativně, ale naopak je opravdu začít brát jako odměnu za můj strávený čas v práci. Časv  práci, abych tyto peníze získala. Je důležité si uvědomit, že tyto vydělané peníze zase znovu investujeme sami do sebe.


Vím, že čím má člověk méně peněz, tak má větší a větší pocity negativity k penězům. Když nás trápí, že nemáme dostatek peněz. Naopak v tuto chvíli je nejvíce na místě brát peníze pozitivně, mít je rád a brát je jako investici. Neutrácejme, ale investujme je zas a znovu jen sami do sebe. Ať už to uděláme materiálně nebo nemateriálně, tak vždy tak, aby nám to něco přineslo. Je podle mě i důležité umět přemýšlet nad penězmi jako investice do budoucnosti pomocí přítomných pozitivních myšlenek.


Umět mít pozitivní vztah k penězům a mít méně špatných zažitých negativních zvyků, je jeden z prvních kroků, jak se k hojnosti dostaneme. Nebojte se si vážit sami sebe i peněz, které máme k tomu, abychom mohli svůj život zlepšit a investovat do své budoucnosti. Protože na každém z nás nakonec záleží, jak se k těm penězům postavíme. 


Vidím i sama na sobě, že když jsem brala peníze negativněji - skoro jako zlo - tak se mi opravdu nedařilo a peníze jsem raději ani nechtěla. Naopak když je beru jako investici sama do sebe, uměla jsem s nimi najednou lépe pracovat a tím si život zlepšit, ulehčit a cítit se více komfortně a to nevydělávám velké peníze, nevlastním domy nebo jiné velké materiální a nemateriální věci.


 Je nejdůležitější jak ty peníze investujeme a také se samozřejmě naše potřeby životem mění. Hlavní je také si uvědomit, že se naše potřeby mění a nemít sami sobě za zlé, že jste tyto potřeby, co máte nyní neměli třeba před deseti lety. Naopak mít se rád za to, že jste měli předtím i jiné potřeby, protože život nám přináší různé cesty životem, které je potřeba si užít. Tím i přemýšlení o penězích se časem může změnit. I třeba tím, že si člověk jen přečte nějaký článek nebo poslechne podcast. Někdy stačí jen takto málo a proto mě neskutečně baví si články a podcasty číst a poslouchat, ale taky vám i takto krátký článek napsat i pro vás. Protože vím, že u mě fungují a já to prostě miluju.


A jak se cítíte ohledně peněz vy? Máte nějaké negativní pocity nebo již jste na cestě k pozitivním pocitům a berete peníze jako investici do vás samotných?


Komentáře

  1. Rozhodně s tímhle článkem souhlasím! Hodně mě to naučil přítel - doma jsme nikdy o peníze nouzi neměli, ale taky se u nás hodně šetřilo, na všem. S přítelem je to jiné - investujeme společně do vzdělání, do kvalitního jídla, do pohodlnějšího cestování, zkrátka do nás samotných. :-)

    Vlasta (mimochodem, udělala jsem trochu změny v blogu, hodně jsem řešila otázku soukromí a nakonec jsem se rozhodla ošetřit osobní články heslem. Nicméně budu ráda, když se i nadále budeme číst :) Tak jestli chceš, napiš mi na mail nebo facebook nebo někam a já ti pošlu heslo. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je krásný slyšet, že to bereš jako investici sama do sebe. O tom by život měl být a potom přijdou penízky samy ✨
      Budu ráda za zaslání hesla, můžeš nejlépe zaslat na můj email novotna.lucie9@gmail.com

      Děkuji a přeji krásné Velikonoční svátky ✨

      Vymazat

Okomentovat

Nejoblíbenější články

Myšlenky

Když jsi introvert.....