Jste tím, kým jste chtěli být?



Když se mě před pár dny kamarádka při společném videocallu s kamarádkama zeptala, zda je můj život takový, jaký jsem si před mnoha lety představovala, tak jsem ani nepřemýšlela a řekla, že není. Pak jsme nad tím všechny měly dlouhou debatu a já pořád v hlavě přemýšlela, jestli to tak je a hlavně proč si to myslím. A když mi moje kamarádky připomněli kolik jsem toho zvládla a sama dokázala, tak jsem si uvědomila, že právě to, co jsem si vysnila před mnoha lety mě ale nevystihuje a neukazuje, jakou jsem osobností teď a co vše jsem v životě musela podniknout, abych se dostala tam, kde jsem nyní. 


Každý jsme jiný a každý z nás má své vlastní sny a cíle, které se nemusí vždy stát skutečností. A vůbec to není tím, že bysme něco ve svém životě zapomněli udělat. Je důležité si uvědomit, že to je tím, že jsme se za ty roky sami změnili. V každém dni z naší minulosti je kus nás samotných a našich změn. Změny přichází s tím, co jsme v životě prožili. Ani my sami sobě nemůže proto dávat za vinu, že nejsme tam, kde jsme před mnoha lety chtěli být. Vše se nám děje proto, že žijeme a každý den se potýkáme s různými překážkami, které by nás před pár lety ani nenapadli. A už vůbec ne v době, kdy nám bylo kolem 20 let a kdy jsme žili bezstarostný život bez zodpovědnosti. 


Odpovědnost za náš život máme jen my sami a proto je potřeba si položit otázky, proč se v různých situacích cítíme tak, jak se cítíme. Proč  jsme udělali to, co jsme udělali. Proč jsme řekli to, co jsme řekli. Pokud je něco jinak, než jsme chtěli v minulosti, je potřeba najít odpověď sami u sebe a pozorně si naslouchat. Stále máme možnost něco změnit, ale nesmíme zapomenout, že nyní máme jiné potřeby a priority. To je na životě krásné, že máme možnost se změnit a říct si, že tohle už nechci více a vydat se jinou cestou. Třeba bude o mnoho krásnější, než jsme si předtím vysnili a neuměli si ani představit. 


Jsme to my, kdo udává směr našeho života a nic není špatně pokud to je to naše. Nebuďte na sebe přísní a život si užívejte s tím, co vám přinesl a s tím, co jste si do života přitáhli. 


Nechci nikomu radit, jak žít svůj život, jsou to jen slova mých myšlenek, které jsem při kamarádčině otázce řekla sama sobě a snad by mohli i vám přinést pár pozitivních myšlenek a energie být tím, kým chcete být.  Nezapomeňte si pustit svoji oblíbenou písničku (za mě to je poslední dobou "Jednoho dne se vrátíš" od Věry Špinarové - neskutečná energie pro přemýšlení), dát nohy nahoru, uvařit si kafíčko nebo koupit vínečko a dát chvíli čas sami sobě.


Jak byste odpověděli vy? Co byste řekli sami sobě, pokud vaše odpověď bude znít také, že NENÍ takový, jaký jste si před mnoha lety představovali?


Komentáře

  1. Taky bych odpověděla že ne, nejsem tím, kým bych chtěla být. No a kým bych chtěla být? Chtěla bych mít pevnou vůli, umět věci dotahovat do konce, být vytrvalá, hodně psát a umět čas využívat efektivně i odpočívat. Například. Já dokonce i tuším, jak přesně těch věcí docílit, ale je to právě to, že jsem líná a nesnáším se za to. Třeba dneska jsem chtěla den začít cvičením, místo toho jsem si dala velkou snídani a pustila počítač. A už když jsem tuhle volbu dělala, věděla jsem, že bude špatná. A přesto jsem "neodolala". A takhle to mám se vším a strašně se tím užírám.

    No, tak se nějak dám do kupy a za pár let budu moct říct, že žiju život podle svých představ. :) Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych se přiznala, tak i já s tím mám problém, ale pak si vždycky řeknu, že když se na to necítím, tak se do toho nebudu nutit.
      Moc ti přeju ať hlavně děláš v životě to co tě baví 🌼

      Vymazat
  2. Hodně zajímavá myšlenka. Já jsem taková 50/50. Ještě před rokem bych určitě řekla, že není. Bylo to, ale ve směru vztahu s přítelem, který mi nedokázal dát to co jsem potřebovala už ve vztahu. Teď to bude rok a pul s jiným přítelem, který mi během takové chvilky dokázal dá všechno co jsem chtěla. Byli to maličkosti, aby jsem tu nebyla za nějakou náročnou ženskou :D :D . A teď jsem naprosto spokojená. Takže teď jen budujeme to co chceme, takže jenom díky tomu že nejsme ještě tam kde bych chtěla mi ještě kousek chybí, abych to byla úplně já. Jinak já jsem spokojená ze všeho co mi život dá. :) ♥ Ale vždy se to dá zlepšovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS: Musela jsem ještě začít sledovat tvůj Instagram aby mi nic neuniklo ♥♥ Tvůj blog je totiž velmi zajímavá :)

      Vymazat
    2. A to je podle mě nejdůležitější být spokojená a aby ti vás vztah dal vše, co potřebuješ. Když se doma cítíš dobře, tak potom se celkově cítíš, že všechno zvládneš 🌻

      Moc děkuji za sledování a budu ráda, když se tu budeš cítit dobře 🌻

      Vymazat
  3. Je to ironie, ale můj současný život odpovídá tomu, jak jsem ho popsal do slohové práce v šesté třídě. Téma bylo - Jak si představuji svoji budoucnost. A má odpověď byl jeden velký vtip. 😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Život někdy umí být ironie a velký vtip,ale je důležité, co si z toho odneseme a čím se obklopujeme.🌼

      Vymazat

Okomentovat

Nejoblíbenější články

Myšlenky

Když jsi introvert.....