Když lidé přináší dobro



V našem životě je důležité plno věcí. Každý z nás máme zároveň i plno vlastních starostí. Ale když přijde chvíle, ve které se nám potvrdí, že nezapomenout na to, že starosti mohou mít i ostatní lidé, kterým máme možnost pomoci, je důležité si vzpomenout i  na ostatní. Když si představíme sami sebe ve chvíli, kde bychom sami pomoc potřebovali, to nám ukáže cestu. 


Na světě se prostě nachází plno lidí, kteří se snaží tu být jeden pro druhého a mají opravdu obrovské srdce a ve chvílích, kdy mohou mít těžkosti i jiní lidé, nemyslí v danou chvíli jen sami na sebe, ale i na druhé. V té chvíli se nám ukáže, že být v našem životě jeden pro druhého, je ve skutečnosti to nejdůležitější. Protože rozhodně se nám to v životě vrátí zpět. Jak se říká boží mlýny melou a to nejen v tom špatném slova smyslu, ale právě hlavně i v tom dobrém. Protože když uděláme něco pro druhé, tak tolik, co dáme, se nám rozhodně vrátí mnohem více. 


Vím, že přijdou chvíle, kdy si to člověk nemyslí, ale uvidíte, že když vyčkáte, tak se rozhodně vše k nám vrátí zpět. Všechno to dobro, protože přesně to dobro v našich životech je. A sami víte, že nakonec vzpomínáme jen na to dobré. Přesně na ty chvíle, kdy se nám to dobro ukázalo. 


Buďme tu jeden pro druhého a zkusme co nejvíce přemýšlet i o těžkostech druhých lidí. Nebojte se, že by se vám to nevrátilo zpět. Uvidíte sami, jak se vám to mnohonásobně vrátí. 


Buďme tu nejen sami pro sebe, ale i jeden pro druhého. Na světě nejsme sami a nemusíme vše zvládat jen my sami. Jsou chvíle, kdy si o pomoc můžeme říci, ale jsou chvíle, kdy jen čekáme jestli ta pomoc příjde nebo ne. A zrovna v těchto chvílích ani není možné si o pomoc správných lidí požádat, protože ani nemusíme vědět, kteří zrovna jsou ti správní.  


Mě samotné se to dnes potvrdilo. O víkendu jsem ztratila telefon a udělala jsem vše proto, abych jej našla. A po dvou dnech jsem si myslela, že už telefon neuvídím, ale víte co? Když jsem se na něj dovolala, zjistila jsem, že na světě se objevil člověk, který tu byl chvíli nejen sám pro sebe, ale vlastně i pro mě a telefon se mi díky němu vrátil zpět. 


Objeví se vám v životě lidé, které ani sami neznáte a kteří tu mají být pro vás, ve chvíli, kdy to ani nečekáte, ale vhlavně, když tu mají být. 


Moc děkuji pánovi, který můj telefon našel a nemyslel jen sám na sebe, ale zároveň děkuji i všem, kteří ve svém životě udělali podobný skutek a byli tu pro ostatní ve chvíli, kdy ani být nemuseli. 


Rozhodně věřím, že je vás plno a za to jsem neskutečně vděčná. 


Už i vám v životě vstoupil do života cizí člověk, který vám pomohl a to dobro vám vrátil?


Komentáře

  1. Hezky napsáno. Opravdu lidí, kteří vrátí nebo nezištně pomohou je málo, ale jsou.
    Já takhle asi před dvěma lety letěla domů do ČR (žiju v UK), byl to pozdní let, byla jsem celý den od rána na nohou a byla jsem unavená, měla jsem sebou kabelku, kde jsem měla klasické věci a peněženku, kterou jsem používala a nechala ji navrchu kabelky (dement🤦🏻‍♀️). Tam kde jsme s tátou parkovali byla úplná tma, zřejmě při vyndavání věcí z auta mi vypadla, v jednu chvíli jako bych něco zaslechla ale táta byl taky unavený a trochu mrzutý, nechtěla jsem víc zdržovat, navíc jsem pod sebe koukala a nic neviděla.

    Ani jsem nevěděla, že mi chybí a při projíždění fb ve skupince mého města jsem ji uviděla. Byla to moje peněženka a já byla v šoku. Teprve pak jsem zjistila, že ji nemám... S pánem jsem se spojila a druhý den mi ji přišel vrátit. Měla jsem pro něj připravený větší obnos peněz (byla to Prada, nebyla zrovna levná a měla jsem v ní libry, české peníze ale hlavně všechny doklady, bez kterých nevím, co bych dělala neboť jejich vyřízení by trvalo déle než jsem mohla v ČR zůstat). Pán se usmíval, odmítl si cokoli vzít, ještě si pokecal s mým tátou a na kole zase odjel. To mě naprosto dostalo, že jsou ještě hodní lidé...
    Za pár dní později jsem zas peněženku našla já s tátou a tak jsme měli šanci dobrý skutek vrátit. Dodnes na to vzpomínám a udržuji naději v dobro 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář, takové příběhy mě těší u srdce a je úžasný to číst nebo poslouchat. Tolik naprosto skvělých příběhů, jak si lidé pomáhají. A jsem moc ráda, že to tak je. A i to, že jsi měla možnost to dobro vrátit!!

      Vymazat

Okomentovat

Nejoblíbenější články

Myšlenky

Když jsi introvert.....