Co když nevytrváme?




Občas mám dny, kdy se mi nedaří, ale stále si připomínám, že to nemohu vzdát. Že jsem teď a tady a že se vše může pořád změnit. Dokud není konec, tak pořád máme šanci. Nebo prostě to přijde samo. A kdyby to přeci jen nevyšlo, tak pořád je tu další den, další šance využít svůj čas k tomu, abychom se dostali, tam kam chceme, potřebujeme. 


Čím víc nějakou věc chceme, tak tím víc se na ní upneme a jdeme za ní. Může to být v určitém okamžiku těžké, ale s pozitivním myšlením se většinou cíle, vytoužené věci dočkáme. Jen nezapomeňme na to, že pořád může přijít čas, kdy už ten cíl není to, co chceme. Je v pořádku jej změnit i v průběhu cesty, klidně milionkrát za den. Buďme jen sami sebou a poslouchejme svoje srdce a své já, co nám napovídá cestu. 


Nevzdávat se !!!! Protože, když se nevzdáme a vytrváme, máme větší šanci.



Vím, že někdy jsou ty překážky nesnadné, obří, zdají se nesplnitelné. Ale víte co, překonáte je. Buďte sami sebou a zkuste se na překážky podívat z dálky. Proč tam jsou, co vám chtějí ukázat? Vaši sílu? Vaše přesvědčení? Je to ta správná cesta? Pokud vaše odpovědi vás samotné nepřesvědčí změnit cestu, běžte za tím cílem. Držte se ho, dokážete to!


Nikdy není pozdě ani brzy být tam, kde chcete být. Někdy jen to snad může trvat déle než sami chceme. Někdy snad to vypadá hned na začátku moc snadné a na konci vás překvapí ta náročnost. Proto se někdy říká, že je potřeba vytrvat a kdo vytrvá má z půlky vyhráno. Věřte ve výsledek, v sebe.


V mém playlistu mám písničku "Protože to nevzdám - Gump" a ta mi dodá přesně to, co v takových chvílích potřebuji a nevzdávám se. I vy se nevzdávejte a běžte si za tím, co chcete.


Máte i vy nějakou písničku, která vám pomůže ve vaší cestě? 

Komentáře

Nejoblíbenější články

Myšlenky

Když jsi introvert.....