Léto, cestování a zážitky





Léto je v plném proudu a věřím, že většina z vás si jej užívá naplno. Krásně!!! S obrovským počtem zážitků a výletů!!! Léto je pro mě hlavně o tom, že je v ní neomezeně energie. Na všech vidím, jak mají plno energie, jak se usmívají, jsou více v klidu a tolik se nestresují. Najednou je plno času na to, abychom udělali vše, co jsme odkládali. A ani se nemusíme přemlouvat. 


I den má najednou více času… Najednou toho stihneme tolik? Tak proč tuto energii nevyužít opravdu k tomu, k čemu jsme se třeba delší dobu neodvážili - objednat se na nějaký kurz, sport, pobyt, cvičení, tetování, skok padákem!!!!! Cokoliv co odkládáte. Běžte do toho, teď v létě. Nechte se létem posunout, tam kam vám zima nedovolí. 


Nejkrásnější součástí léta jsou podle mě výlety a cestování. Jet strávit pár dní mimo svůj domov nás podle mě nabije nejvíce. Jeden den strávený mimo domov je jako několik dní strávených doma u filmu/počítače/mobilu. Právě tam, kde jste mimo svoji komfortní zónu, ale cítíte se nádherně, volní. Nevím, proč to tak je, ale vždycky, když jsem mimo domov, se tak cítím. 


Líbí se mi také, jak každý z nás i v cestování jsme jiní - někdo upřednostňuje hory, les, někdo města nebo moře. Je tolik možností a každý má na výběr přesně to, co má rád a co ho nejvíce naplňuje a přináší mu to nejdůležitější - dobití energie.


Já mám ráda od každého cestování trochu, ale moře je pro mě láska. Když člověk může sedět na kraji moře/oceánu a kouká do dálky, kde neví, kde končí moře a kde začíná nebe. Ten pocit, co mám v tu chvíli je úžasný. To právě mě přináší klid a energii. A jak se v moři odráží slunce? Neskutečné!!! Najednou člověk má pocit, že vám příroda ukazuje to, co potřebujete - relax, pohodu, svoji nekonečnost a lásku. 


Jaký druh cestování máte nejraději vy? Hory? Moře? Město? Kam jste naposled vycestovali?






PS: Posílám pár fotek z prosluněného řeckého ostrovu Korfu
























Komentáře

  1. Krásné moře, úplně dokonalé. S každou takovou fotkou si čím dál víc uvědomuju, jak mi voda chybí. Něco mi říká, že léto už jsem si naplno neužila až moc dlouho... asi to příští rok napravím. :) Jinak souhlasím, každý má představu o dokonalé dovolené jinou. Pro mě to vždycky byly spíš ty hory. Miluji lyžování, takže jsem se dokázala třeba Dolomitech zabavit mnohem víc než někde na pláži... ale teď už začínám pociťovat plážový absťák. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeej hory mám taky moc ráda, ty výhledy jsou parádní :)
      Tak to už je čas si zajet na chvíli k moři :)

      Vymazat

Okomentovat

Nejoblíbenější články

Myšlenky

Když jsi introvert.....