Volný čas



V předešlém článku  https://abitofluck-y.blogspot.com/2020/07/setkani.html jsem vám psala o tom, jak sedím nad displejem mého mobilu, kde mi pípla zpráva od mé kamarádky....O den později jsem dostala ještě jednu zprávu, ale od jiné slečny. Slečny, kterou už jsem také hrozně dlouho neviděla.... Zničeho nic mi napsala, jestli chci zase přijít na lekce španělštiny, které jsem si od ní brávala. Jen kvůli mému i jejímu vysokému vytížení, už se nedalo pokračovat. S nadšením a nedočkavostí jsem souhlasila. Španělština....ta mě nikdy neomrzí.

Tato zpráva mi opět dala možnost se vrátit k tomu, co mě naplňuje a obrovsky baví.

Opravdu ten svět nám dává to, co potřebujeme, co nám chybělo nebo co nás má posunout zase o krok dál. Pořád se mi to potvrzuje.

Kdyby mi to dalo jen pocit štěstí, možnost na sobě pracovat nebo se jen sejít s osůbkou plnou neskutečné energie, kterou v sobě Evča má. Tak je to přesně to, co teď potřebuji, chci a na co se těším.

Tak až vám budu v některém z dalších článků psát, jak vstávám v 6:30 ráno a nechce se mi vstávat, tak mě nezapomeňte odkázat na tento článek. Abych si zase uvědomila, co mi to všechno dalo.

Máte to ve svém životě také tak, že vás baví na sobě pracovat, chodit se zdokonalovat v cizích jazycích, osobním rozvoji nebo jiném školení? Nevadí vám dát vlastní volný čas po práci učení se nových věcí? Nebo naopak se skončením školy, jste skončili i s učením jakýchkoliv nových věcí?

Komentáře

Nejoblíbenější články

Myšlenky

Když jsi introvert.....